צור קשר בקליק ›

תנאים כלליים - חברת רייז אפ בע"מ

(תוכן הדברים נכתבו בגוף זכר מהיבטי נוחות בלבד, איתכן הנשים סליחה)
חשוב! בבקשה לוודא כי כל המשתתפים בקבוצה מודעים לתנאים שלהלן. בתיעוד זה התנאים הנ"ל מתייחסים לפרטי העסקה. הסכמתך לתנאים אלה הם תנאי לספק את השירותי החברה, ע"י תשלום, והסכמה לאספקת השירות, אתה מסכים להיות מחויב לתנאים אלה. אם הנך חולק ו/או לא מסכים לתנאים אלה עליך לצור קשר טלפוני עם חברת רייז אפ בע"מ במיידי ולפני התשלום

 

1. הגדרות

"שירות" - מתייחס בעיקר לכל הקשור בחוויית הטיסה בכדור פורח ובאופן כללי למגוון המוצרים המוצעים ע"י רייז, הכוללים לינה, ארוחות ולשאר הפעילויות המוצעות באופן מיוחד על פי הסכם. נותן שירות מתייחס לרייז אפ בע"מ או לקבלן עצמאי המספק או שולח את השירות לך על פי התנאים שלך עם רייז.
"ילד" – מתייחס לנוסע שלא מלאו לו 12 שנים.
"נוסע" – כל אדם המחזיק כרטיס טיסה ו / או מתוכנן לטוס בין אם הוא המזמין או חלק מתוך קבוצה.
"מתלווה" – כל אדם שמגיע לאתר הטיסה לפני המראה או לאחר נחיתה ואינו "נוסע".
"חגים" – מתייחס לכל חג או מועד (כולל חול מועד) שחברת רייז מוצאת כיום שיש בו ייחוד מיתר ימי השנה.

 

2. חבות וביטוח

רייז לא מחויבת או אחראית בכל נסיבות שעשויות להתעורר באופן ישיר, עקיף, משמעותית כתוצאה או שקיימת סבירות לנזק הכוללת אך לא מוגבלת לאובדן או נזק רכוש, הפסד תשואה או חסכונות או אכזבה. רייז עשויה לספק את חלק מהשירותים אשר היא מציעה ע"י חברה קבלנית, רייז אינה אחרית על כל נזק שיגרם כתוצאה משירות שניתן באופן זה לאובדן, פציעה, או נזק לאדם או לרכוש. רייז שומרת לעצמה את הזכות לשנות תוכן של מוצר ומיקום כאשר להערכתה הדבר הכרחי. מכל מקום רייז מתחייבת לספק שירות ברמה שוות ערך באופייה לזו שנקבעה מראש. למען הסר ספק במידה ותהיה תביעה לפיצוי כנגד הטיסה. הטיסה כפופה להוראות דיני הטיס בישראל ואמנת ורשה . אחריות החברה ו/או מי מטעמה לנוסעים בגין מוות או פציעה אישית מוגבלת במרבית המקרים ל- 8,300 זכויות משיכה מיוחדות.
רייז מבוטחת על פי חוק המחייב חברות הפועלות לפי פרק 12 של תקנות הטיס בפוליסה המאושרת ע"י משרד התחבורה ורשות התעופה האזרחית בסכום של עד 100.000$ לנזקי גוף עבור כל נוסע ובסכום של עד 250.000$ לנזק בצד ג' עבור מקרה.

 

3. שינויים וביטולי הזמנה

כאשר ומאיזה סיבה שהיא יהיה צורך מצד הלקוח לבטל את הזמנת הטיסה יחולו החיובים הבאים:
בכל שינוי / ביטול טיסה שנעשה כשבוע או יותר (7 ימים ומעלה) לפני המועד שנקבע לטיסה, יחויב הלקוח ב-25% מהסכום המלא - דמי רישום.
בכל שינוי / ביטול טיסה שנעשה בין 7 ימים ועד 48 שעות לפני המועד שנקבע לטיסה - יחויב הלקוח ב-50% מהסכום המלא.
בכל שינוי / ביטול טיסה שנעשה ב48 שעות שלפני המועד שנקבע לטיסה – יחויב הלקוח בסכום המלא שנקבע לעיסקה.
כל ביטול או שינוי מצד הלקוח חייב להיות מלווה בשליחת הצהרה בכתב / ע"י דוא"ל למשרדי החברה, ולקבלת אישור לקבלתההצהרה.
במידה ולא תופיע לטיסה במועד שנקבע תחויב במלוא הסכום, אתה רשאי לשלוח אדם אחר במקומך אך מחויב להודיע לנו קודם לכן, לקבל אישור בכתב ולהעביר את כל הפרטים הרלוונטיים.
כאשר חלים שינויים או ביטולים המתייחסים לקבוצות גדולות מעל 10 נוסעים ובטיסות מיוחדות, תנאי הביטולים יעשו על פי ההסכם שיחתם. רייז שומרת לעצמה את הזכות להקל עם התנאים הנ"ל. בנסיבות מיוחדות שונות התנאים הנ"ל עשויים להשתנות על פי תנאים שיופיעו בטופס ההזמנה שלך.

 

4. כרטיסי כסף, שוברי מתנה , כרטיסי הנחה ושוברי מועדונים

כל כרטיסי כסף, שוברי מתנה ,שוברי מועדונים וכרטיסי הנחה הינם תקפים לתקופה של 12 חודשים מהיום בהם נרכשו ו/או ע"פ תנאי המועדונים השונים. שוברי מתנה יהיו תקפים רק לאחר ששולמו במלואם. לא ניתן להמיר כרטיסי כסף, שוברי מתנה וכרטיסי הנחה לכסף ולא יהיה החזר כספי חלקי או מלא בעבורם. שוברי מתנה ניתנים להעברה ונשארים תקפים לאותה תקופת זמן המקורית שלהן, כאשר מתבצעת הזמנה לטיסה בתאריך מסוים כל התנאים האחרים לגבי שינויים וביטולים חלים (ראה פסקה 3), מכל מקום גם לאחר גבייה בעבור ביטול הסכום של החלק היחסי אינו ניתן להחזרה.

לקוחות שיש ברשותם שובר הנחה נהנים מחווית טיסה ופעילות בדיוק כפי שהוגדר בפניהם במעמד הרכישה ובאופן זהה לכל לקוח אחר, לא כולל הטבות נוספות שלא צוינו לרוכש שובר הנחה. רייז אפ בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לשמור מקומות טיסה לדקה התשעים ללקוחות אשר יש בידיהם כרטיסי זהב ופלטינה מבלי שיהיה בכך כל אפליה.
לקוחות שיש ברשותם שובר הנחה ומעוניינים לממש אותו בימי שישי, שבת, חג, מועד וחודשי יולי אוגוסט עליהם לשלם לרייז אפ בע"מ סכום הנע בין 150 – 250 ₪ על פי ההסכם שנעשה בין מפיץ השוברים לרייז אפ בע"מ.

 

5. ארוחת בוקר

לאחר כל טיסת שמפניה בוקר אנחנו מגישים ארוחת בוקר עשירה ומפנקת, כל נוסע זכאי לקבל ארוחת בוקר שכלולה במחיר הטיסה אלא אם יבקש אחרת, מתלווים יכולים ליהנות מארוחה בהתאם ל"כללים ותנאים" סעיף מס' 8. במקרה של ביטול טיסה בשטח, ארוחת הבוקר יכולה להתקיים ועלותה לאדם היא 62 ₪. (הערה: הארוחה המוגשת הינה חלבית אך אינה כוללת תעודת כשרות, שומרי מסורת מתבקשים ליצור קשר עם המשרד ולשמוע על החלופות המוצעות).
בטיסות אחה"צ לא מוגשת ארוחה.

 

6. מזג אויר, טכני, צוות ותנאי בטיחות נוספים.

פעילויות טיסה בכדורים פורחים תלויים בתנאי מזג אוויר מתאימים בכדי לאפשר טיסה בטוחה. רייז מקבלת תחזיות מזג אויר שמתעדכנות בכל רגע נתון לגבי כל טיסה וטיסה, בנוסף טיסות תלויות גם במצבם הטכני של מערכות הבלון שנבדקות מידי יום לפני כל טיסה. כאשר קיימת הערכה שהתנאים אינם מתאימים מכל ההיבטים וקיים ספק כלשהו לקיום טיסה בטוחה, הטיסה לא תתקיים על פי התוכנית והמועד המקורי שנקבע. מכל סיבה שהטיסה תדחה או תבוטל הסכום ששולם יישאר בידי חברת רייז כזיכוי למימוש טיסה במועד אחר שיוסכם. חברת רייז לא תיקח כל אחריות על כל נזק עקיף או ישיר שיגרם בעקבות ביטול או דחיית טיסה כגון: נסיעות, הוצאות לינה, אי נוחות וכד'. תיירים מחו"ל המבקרים בארץ צריכים לקחת בחשבון ביטול בהתראה קצרה העשוי לשנות את תוכניתם.
מצב מזג אויר עשוי להשפיע גם כן על משך ומסלול הטיסה, טייסי רייז יעשו כמיטב יכולתם והערכתם בכדי לתת לכל נוסע את חווית טיסת הכדור פורח הטובה ביותר בהתחשב במצב מזג האוויר והרוח באותו יום, ותמיד בטיחות הנוסעים תהיה לפני הכול בשיקולי הטייס בהחלטותיו בבחירת משך ומסלול הטיסה, משך טיסה שתתקיים תמיד תוערך ביותר מ 30 דקות.

 

7. הזמנת טיסה חוזרת (לאחר ביטול)

אם טיסתך בוטלה בגלל תנאי מזג אוויר סוער או לא מתאים, בבקשה צור קשר עם משרדנו לתיאום טיסה חדשה בהקדם האפשרי.
תשלום שהתקבל לטיסה יישמר בחברה כזיכוי להזמנת טיסה חדשה. הזמנת טיסה חדשה תוכל להתקיים רק בפרק הזמן של עד 12 חודשים מדחיית הטיסה המקורית.

 

8. מתלווים

"מתלווה" – כל אדם מגיל 4 שנים ומעלה שמגיע לאתר הטיסה לפני המראה או לאחר נחיתה ואינו "נוסע". (אדם בעל כרטיס טיסה באותו יום). יש להודיע עד 48 שעות לפני הטיסה על כל מתלווה ולקבל אישור לכך. אין חברת רייז אחראית לכל נזק או אובדן שיגרם למתלווה.
במידה והמתלווה יהיה מעוניין להצטרף לארוחת הבוקר שלאחר הטיסה יש לאשר את הצטרפותו מבעוד מועד עד 48 שעות לפני,בכפוף לעלויות המפורטות לעיל בסעיף 5. לקבוצות מעל 4 מתלווים יש לתאם 72 שעות מראש. אין רייז מתחייבת לכל שירות למתלווה שלא תיאם מראש לפי התנאים. במידה של ביטול (עד 48 שעות לפני מועד הטיסה) או אי הגעת מתלווה שהוזמנה לו ארוחה, המזמין יחויב במלוא הסכום – 62 ₪ למנה.

 

9. אחריותך

א. באחריותך לוודא שיש בידך את האישור להזמנת הטיסה , כרטיסי הטיסה והפרטים לגביה, במידה ואין בידיך הנ"ל, בבקשה צור קשר עם משרדי חברת רייז בהקדם ולפני מועד טיסתך. כמו כן עליך לדאוג (כפי שרשום באישור הזמנת טיסה / כרטיס הטיסה ) להתקשר בערב לפני הטיסה לטייס התורן בין השעות 20:00 – 21:00 ולקבל הנחיות אחרונות לגבי קיום הטיסה ותנאי מזג האויר, זמן ומקום המפגש.
ב. בטיחות – עליך להקשיב ולציית להנחיות והוראות הטייס וצוות הבלון במשך כל זמן הפעילות.
לידיעתך,ההשתתפות בפעילות תחת השפעת סמים או אלכוהול אסורה בהחלט. כמו כן כל שימוש בתרופות שעשוי להשפיע על שיקול דעת.
ג. באחריותך והסכמתך לוודא כי המצב הבריאותי שלך ושל עמיתך המשתתפים בטיסה תקין ולא קיימת כל היסטוריה רפואית אשר עשויה להיות מושפעת מהשתתפות בפעילות בכדור פורח. אדם אשר סובל או קיים סיכוי שבעיה שכזו עשויה להתעורר לא יוכל להשתתף בפעילות, ובמידה שיושפע רפואית מאיזו שהיא סיבה חברת רייז, בעליה ועובדיה לא יהיו אחראים. (יש לתת תשומת לב מיוחדת על בעיות רפואיות כגון: אורתופדיה, לב, נשימה, הריון וכל עניין העשוי להיות מושפע מאופי הפעילות).
ד. כל רכוש פרטי אשר תיקח עימך לטיסה יהיה באחריותך בלבד.
ה.פעילות כדור פורח הינה פעילות שטח ולכן יש לבוא בלבוש מתאים לשטח, אין חברת רייז אחראית לכל נזק שיגרם לבגד או פרט לבוש.
ה. המפגש ואיזור ההמראה של הטיסה נמצאים בשטח פתוח שאינו תחת שירותי שמירה, לכן יש לדאוג לא להביא ליום הטיסה דברי ערך ולהשאירם ברכב. יש לדאוג שהרכב נעול היטב, חברת רייז, בעליה ועובדיה אינם אחראיים לכל נזק או אובדן שייגרם לרכב או לתכולתו במשך כל זמן שהייתו באזור ובזמן הטיסה.
ו. הלקוח מסכים ויודע שעות הפעילות בכדור פורח מוגבלות מאוד עקב צורך בתנאי מזג אוויר מיוחדים אשר מתקיימים לרוב בשעות המוקדמות של הבוקר בלבד, לכן על הלקוח והנוסעים להגיע בזמן לנקודת המפגש שנקבעה ע"י הטייס התורן המשרד. נוסע אשר יאחר להגיע בשעה שנקבעה עבורו - משמע שלא יתייצב לטיסה בזמן - כרטיסו יחשב כנוצל. ללקוח ו/או לנוסעים לא יהיו כל תלונות או תטענות כלפי רייז אפ בע"מ בגין איחור או עיכוב של הלקוח לשעת המפגש אשר נקבעה לו בנקודת המפגשת כפי שאלו מופיעים שאישור ההזמנה אשר נשלח בדואר האלקטרוני ללקוח.

 

הערה: הסכם ותנאים אלו עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת (עדכון אחרון - יולי 2016)

ט.ל.ח

צור קשר בקליק ›

You Tube Facebook